pátek 12. dubna 2019

Denní sérum z perel Diet Esthetic

Denní sérum z perel Diet Esthetic




























Kdo hledá najde a já jsem našla, heč .
Toto sérum doporučuji všemi deseti. Pokud máte smíšenou pleť, občas akné a nemáte rádi mastné krémy, které zanechávají mastný film, tak budete určitě spokojeni tak stejně jako já.


Líbí se mi jak obal, tak krabička, lehký dávkovač a celkově mi příjde balení luxusní. Mrzí mě jen, že ho je tak málo (30ml),  určitě by nebylo na škodu větší obsah, takže až mi dojde běžím pro druhý :) Dokonce mamce jsem nechala krém vyzkoušet a řekla, že je opravdu výborný a že ho koupí babičce na narozeniny, takže na toto sérum padá chvála ze všech stran. 


Sérum pleť vyživuje, hydratuje, vyhlazuje, regeneruje a hlavně neobsahuje minerální oleje, které se vstřebávají pomalu a zanechávají pleť mastnou a neprodyšnou, což je konečně velké plus, na které jsem narazila až u tohoto přípravku. Po natření nemám pocit, že by mě nějak obtěžoval, ucpával, je velice jemný svou texturou a výborně se vstřebává. Po namazání máte pocit, že jste krém ani nepoužili.




























Účinné látky: Šípkový olej, bambucké máslo. Neobsahuje parabeny, alergeny, ani přírodní oleje. Je vhodný jak na denní, tak noční použití, ale používám ho spíše na den a na noc použiju Marilou Bio.
Je určen všem věkovým kategoriím, takže hurá do něj :)

Máte raději mastnější, nebo jemné, ihned vstřebávající se krémy?