čtvrtek 27. prosince 2018

Rekapitulace. co vše mi pomohlo na růst vlasů , Natura Siberica , Elseve

Zdravím vás,
po krásných Vánočních svátcích, které jste si snad užili tak báječně, jako já, tady máme opět menší rekapitulaci, co vše mi na vlasy opravdu zabralo.
Když se podívám zpětně, už je to rok a čtvrt, co jsem se ostřihala na krátko (vlasy jsem měla ostříhané na kratší mikádo  a poté nechala vlasy samovolně růst, aniž bych si stříhala konečky. Zaměřila jsem se hlavně na to, aby se mi konce neulamovaly, takže hydratovat a vyživovat byla priorita) a 4 měsíce, co mám na hlavě odrost ( hnědá na blond jde krásné vidět každý milimetr), který mám přesně 17cm, což je přes 4cm za měsíc a vlasy, pod prsa.!
Mohu říct, že tak rychle mi nikdy vlásky nerosly.




Co jsem užívala zevnitř: revalid jsem střídala s biosilem, občas dýňový olej.
Co jsem používala na umývání vlasů: Začala jsem hair jazzem, který mohu pochválit, samozřejmě nesmí chybět Kerastase, na který nedám dopustit a z levnějších loreal absolut repair a miláček Elseve na lupy se selenem( o něm určitě nebude chybět samostatná recenze, protože je to skvost)


Chystám se na novou kosmetiku Natura Siberica a dr. Konopkas. Zatím jsem vyzkoušela všechny výrobky, co jsem si objednala a tuším, že to budou nový kandidáti na vlasourychlovače růstu.
Šampon a maska na urychlení růstu vlasů, rakytnikový kondicionér a sérum proti vypadávání vlasů.












Rozčesávám už pouze ionizačním hřebenem, který doplňuje mojí Bio Ionic ionizační žehličku a fén.

Napište mi, co vám nejvíce vyhovovalo na růst vlasů :)
Budu se těšit , Luu ☻♥