pátek 11. dubna 2014

35ti denní výzva - Zpevňující sada Dermacol Enja

35ti denní výzva - Zpevňující sada Dermacol Enja


Každá žena touží mít krásně vytvarovanou a zpevněnou postavu. Navíc léto se pomalu, ale jistě blíží a s ním i plavková sezóna, takže je nejvhodnější doba na to, aby jsme pro sebe něco udělaly.
Nemusím uvádět fakt, že po žádném přípravku, ať už ho budete brát vnitřně, nebo aplikovat vnějším způsobem prostě nezhubnete, ani nevytvarujete postavu, ať si reklamy říkají, že je to nejúčinnější, nejvalitnější přípravek a že výsledek je zaručený.
Upřímně, to už by přece museli být všechny filmové hvězdy štíhlé, když peníze na to mají. Avšak bohužel kouzla se nekonají a každý si musí svou vysněnou postavu vydřít a nečekat, že po jednom sportování a jednom namazání bude hubený a zpevněný.
Jediným zaručeným a účinným prostředkem na zformování postavy a shození pár kil je kardio sport, správná životospráva, posilování a poté myslet na nějaký ten doplněk, který by všechnu tu snahu a dřinu upevňoval a zesiloval.
Zpevnění a zhubnutí je sice veliký rozdíl, kdy kardiem hubnete a spalujete a posilováním zpevňujete a vytváříte svaly, ale doporučuji dělat obě aktivity, má to větší efektivnost.




Já jsem si zvolila, jako onen doplněk. sadu od Dermacol Enja, která se skládá ze zpevňujícího tělového oleje a oleje na poprsí a dekolt.
Tuto výhodnou a krásně vypadající sadu si můžete objednat z http://www.krasa.cz/, kde také naleznete spousty kosmetiky, kde si každý vybere.




Ráda bych se s vámi podělila o to, jak jsem tuto sadu používala já a třeba se těmito rady a tipy necháte inspirovat :)



























Sadu testuji už více jak měsíc a vzhledem k tomu, že jsem velký detailista, jsem si napsala před
testováním své míry a váhu, abych měla výsledky s čím porovnávat.

Váha 46,5 kg
Pas - 61 cm
Boky - 84 cm
Stehna - 46 cm

Můj cvičební plán se skládal z běhání, lymfatického posilování a posilování celého těla.
Běh - 45 minut 3x týdně, s tepovou frekvencí na pálení tuků (což je pro mě 135 tepů za minutu - doporučuji si obstarat sporttester, který vám jednoduše ukazuje tepovou frekvenci, kterou potřebujete na to, aby vaše tělo bralo energii z tukových zásob)
Lymfatické posilování, které je zaměřené na odbourávání tuků z břišních tukových zásob + posilování celého těla - 2x týdně.
2 dny regenerace těla
5 menších jídel skládajících se hlavně z bílkovin, sacharidů a tuků + dostatečný pitný režim.

Před testováním sady Dermacol, jsem párkrát zkusila domací zábaly ze skořice, nebo kávy, které jsem aplikovala na místo jako bylo břicho a stehna, zabalila do potravinářské fólie, nechala 20 minut působit, ale přišla jsem na to, že tyto suroviny u mě provokují alergickou reakci, kopřivku, začervenání a opuchnutí, takže tuto domácí metodu jsem ihned vyloučila a zkusila něco méně drastického a méně náročnějšího na aplikaci, přece jenom, napatlat se, zafóliovat a umýt vám zabere více času, než se pouze namazat a počkat než přípravek vsákne.

Olej Dermacol Enja


Tento přípravek obsahuje koenzym Q10, hroznový, avokádový, olivový a meruňkový olej. Všechny tyto přísady podporují obnovu buněk, vypínájí, zpevňují, zjemňují pokožku a zlepšují její pružnost.



Na dlaň jsem si dvěmi zmáčknutími pumpičky nadávkovala olej, (čím více oleje použijete, tím déle se vstřebává) a vmasírovala krouživými pohyby na problémové partie jako jsou boky, břicho, zadek a stehna.



Chvíli trvá než se olej vsákne, ale po opravdu důkladném promasírovávání se olej vsakuje poměrně rychle, takže doporučuji si opravdu dát tu píli a důkladně ho do pokožky vmasírovat. Poté jsem šla běhat, nebo cvičit. Po cvičení jsem se osprchovala nechala pokožku vyschnout a před spaním opět olej aplikovala. Po vstřebání oleje je pokožka opravdu jemná a hebká.
Textura je čirá, lehce roztíratelná, velice se mi zamlouvá parmeface, z které cítím olivy a hrozny.



























Co se obalu týče, líbí se mi vzhled i barva, ale co mi vadí je jeho uzávěr, který při používání a zamaštění klouže z ruky, špatně se nasazuje a příjde mi celkově zbytečný.



























 Výsledky po měsíci používání jsou tyto, což jsem si tak nějak představovala. Určitě si olej pořídím znova a budu pokračovat v aplikaci :)

 Váha 45,8 kg
Pas - 57 cm
Boky - 82 cm
Stehna - 41 cm

Pokožka se mi zdá celkově vypnutá a hladká.Myslím si, že tímto způsobem se snižuje riziko vzniku strií, které se tvoří i v důsledku napínání pokožky při hubnutí a posilování.S celulitidou jsem naštěstí nikdy neměla problém, takže v tomto ohledu nemůžu účinek posoudit.

Zpevňující krém na dekolt a poprsí


Krém obsahuje tropický mandlovník, zelenou řasu, extrakt z dubu a černého rybízu.
Účinky: zpevnění, vypnutí, prokrvení, regenerace a zvýšení tonusu, neboli elasticity kůže.




























Na rovinu říkám, že k přípravkům pro zpevnění prsou mám jakousi nedůvěru, jelikož se tyto detaily těžce hodnotí a hůře porovnávají, proto jsem ho používala spíše na dekolt, jelikož jako kosmetička provádím kosmetické masáže na zpevnění dekoltu, takže tento krém je pro takovou masáž jako stvořený a výsledky jsou znát.

Při odšroubování víčka naleznete klasický dávkovač, s kterým si nadávkujete potřebné množství.


























Textura krému je velice příjemná, jemná, rychle se vsakuje a krásně voní.



























Výraznějších změn jsem si všimla asi po dvou týdnech používání, kdy začala být pokožka opravdu vypnutá a jemnější, takže určitě si tento krém pořídím znova.


Používáte přípravky na zpevnění? Zaregistrovaly jste nějáké změny?