neděle 13. dubna 2014

theBalm Instain tvářenka Pinstripe

theBalm Instain tvářenka


Přiznávám, že na tuto tvářenku jsem měla delší dobu zálusk, ale jelikož obvykle používám bronzer místo tvářenky, měla jsem obavy, aby u mě měla vůbec nějáké využití.


























Už jen ten retro barevný obal a celkový luxusní vzhled, to je prostě nádhera.Krásně propracovaný jak uvnitř, tak zvenku. Nechybí ani zrcátko, které se občas, při přepudrování nosíku hodí.



























Jak jsem se zmiňovala, používám většinou bronzery, tudíž jsem si vybral tmavší odstín(Pinstripe), který navíc obsahuje jemný zlatý shimmer, takže je podobný bronzeru.
Tvářenka slibuje dlouhotrvající efekt a musím uznat, dlouhotrvající opravdu je, tam kde jí nanesete, po celém dni ji na stejném místě najdete. Nepráší a nevytváří mapy. Je velice pigmentovaná, musíte jí nanášet opravdu s mírou a spíše méně, protože je sytá už při malém množství.



























Zde můžete vidět sytost barvy.



























Přemýšlím, že si obstarám další krásné ,,krabičky'' od značky theBalm, protože na mě udělala opravdu velký dojem.

Znáte značku the Balm? Máte s těmito tvářenky zkušenosti?