čtvrtek 8. prosince 2016

Vlasopolička a Revitalash regenesis

Ahojte,
taky se už těšíte na Vánoce a rozmýšlíte, co komu, nebo sobě nadělit pod stromeček? 
Možná se necháte mým dnešním článkem inspirovat a myslím, že těmito přípravky uděláte radost každé ženě.


Od doby, kdy jsem se nechala ostříhat a řekla si, že se o své vlasy budu starat řádně a už si nedám žádnou drogérkovou kosmetiku na kštici, uběhlo asi 6 měsíců a zatím svoje plány plním a jsem za to ráda, protože ten rozdíl tam opravdu je znát. 

Co bych zmínila v první řadě, už 2 měsíce užívám Revalid tobolky na vlasy a tolik malých nových vlásků, jsem snad v životě neměla, takže všemi deseti doporučuji a u jiných vitamínů jsem nezaznamenala, že by vyrůstaly vlasy nové, když nehovořím o růstu a kvalitě, což se od vitamínů na vlasy tak nějak očekává. Nevím zda pozměnili s obalem i složení, ale pokud ano, tak jen k lepšímu.



Co používám, jsou teď pouze šampony a masky bez kondicionéru, který používám jen u Revitalashe  a snažím se obměňovat, co každé umytí jinou masku, což některým nemusí vyhovovat a vlasy zatěžovat, ale mým vlasům tato kombinace vyhovuje a mezi mé stálice patří určitě všem známý Loreal absolut Lipidium, ihned jsem si pořídila velké balení, které vychází cenově velice dobře.
Kerastase vám asi také nemusím představovat a tato značka i přes svou cenu je prostě jednička a rozdíl je znát. Miluju od nich olejíček na vlasy Chroma Riche na melírované vlasy, nádherně dokáže vlasy provonět na celý den a kvalitou vlasů po použití se nevyrovná asi žádnému olejíčku. Už mám třetí balení a vždy se k němu pokorně vracím i když zkouším nové olejíčky. Jen mě mrzí, že pomalu mizí z e-shopů, takže rychle dokoupit, než ho přestanou prodávat, nebo vyrábět. A samozřejmě maska a šampon Kerastase , vybrala jsem si řadu Brain therapiste, která je určena pro chemicky poškozené vlasy, takže můj ideál.
Joico maska K pak, která strašně nádherně voní a děla neuvěřitelně jemné vlasy, což i když moc nepotřebuji občas po ní sáhnu, když mi příjdou, že potřebuji větší vzpruhu. Líbí se mi, že má dávkovač, což má velice málo masek.
A v poslední řadě Orofluido masku a olejíček, i když jsem se na tuto řadu velice těšila a podle ohlasů očekávala velké věci, nakonec jsem byla vcelku zklamaná. Maska je olejového složení, a oleje s mými vlasy, moc nekamarádí, takže dárek kamarádce, které snad bude vyhovovat :)


Jako správná vlasomaniačka jsem musela vyzkoušet novinku od Revitalashe, Regenesis. Ano, pokud si pamatujete článek Revitalash sérum na růst řas, s kterým jsem byla nesmírně spokojená a opět jsem si set, kde je sérum na růst řas, podkladová báze a řasenka dokoupila, tak tato firma začala vyrábět i vlasovou kosmetiku a jsem za to nesmírně vděčná, protože řada se opravdu povedla a srovnala bych ji kvalitou vlasů po umytí ke Kerastase. Sice Kerastase dokáže vonět na vlasech celý den, zatímco Regenensis má parfemaci přírodní, nevtíravou . Po umytí byly vlasy jakobych je měla vyžehlené a to je nefénuji, krásně vyživené a lesklé. Celá řada je na obnovení hustoty vlasů a proti lámavosti. 
Balení obsahuje :
Thickening Shampoo - šampon pro obnovení hustoty vlasů (74 ml)
Thickening Conditioner - kondicionér pro hustotu vlasů a ochranu proti lámavosti (74 ml)
Sice si za toto malé balení připlatíte (590,-), ale za zkoušku to opravdu stojí a jsem s touto značkou velice spokojená, jak s výrobky na řasy, tak s výrobky na vlasy

HLAVNÍ SLOŽKY:
Thickening Shampoo (šampon)
- Lokvát japonský
- Lněný protein
- Citrusové flavonoidy a kyselina oleanolová
- Vrba bílá (extrakt z kůry)
- Ženšen
- Bob obecný
- Jojobový olej 
Thickening Conditioner (kondicionér)
- Lokvát japonský
- Lněný protein
- Keratin
- Panthenol
- Biotin
- Citrusové flavonoidy a kyselina oleanolová
- Vrba bílá (extrakt z kůry)
- Ženšen
- Zelený čaj
- Bob obecný
- Jojobový olej
Srovnání vlasů, foto první, když jsem používala levné drogérkové připravky, druhá,  nyní s aktuální vlasopoličkou