čtvrtek 20. dubna 2017

Moje první objednávka z Ekokozy a kde to všechno zmizelo?

Pamatujete na mou recenzi Goldwellu kerasilk Ultra rich care kůra na vlasy?Článek zde 
Minule jsem vzpomínala na výrobky, které mi vyhovovaly, také například olejíček na vlasy od O right Článek zde
Rozhodla jsem se je opět pořídit, protože na moje vlásky, byly tyto produkty zázračné, jenomže jak jsem hledala, kde jsem chtěla, nikde po nich ani zmínka.
Byla jsem celkem zklamaná, někdy mi příjde, že všechny dobré výrobky jak na vlasy, tak na pleť prostě zruší a přestanou vyrábět. Našla jsem jen nové balení a složení onoho Goldwellu, ale sakra, já za něho dala 400,- za 500ml a teď za něho chtějí 1600,- na Amazonu? 
Oright se zrušil bohužel úplně, což mě mrzí, strčil do kapsy všechny olejíčky na vlasy, co jsem zatím měla. 
Trošku mě to šokovalo a začala jsem studovat složení ( jelikož obal od Golwellu ještě mám) a první ve složení bylo hedvábí a hedvábné proteiny a tak mě napadlo, že musí existovat stránka, kde bych si mohla hedvábí a oleje nakoupit a udělat si tak vlastní masku se stejným složením, troufám si říct s přírodnějším složením, tudíž na vlasy určitě lepší, než kdejaká chemická bomba.

A tak jsem hledala a hledala, až jsem objevila stránku Ekokoza.cz - Zde , což jsem raději ani objevovat neměla, protože moje peněženka bude brečet a asi dost pohubne. 
Mají tam úžasné potřeby pro výrobu domácí a hlavně přírodní kosmetiky a nejen kosmetiky.  Najdete zde od minerálních olejů, tuků, másel, všelijakých extraktů, vitamínů, až po sady na výrobu kosmetiky, čokolády, svíček atd.

Ihned jsem si objednala tekuté hedvábí, které, jak už jsem psala, je hlavní složkou Goldwell kůry a plánuji si ho přidávat do masek jako například Gestil Wonder a nechávat jako zábal na 2h pod čepicí.
Hedvábí je účinné hlavně tím, že regeneruje, změkčuje a hydratuje vlasy a pleť do hloubky, jelikož dokáže na sebe vázat hodně vody, obsahuje mnoho aminokyselin a je skvělý antioxidant.
Dá se také přidávat do pleťových, či tělových krémů, kde stačí opravdu kapka.
Do budoucna to vidím na vlastní výrobu masky, kde si vyberu co je dobré pro krepaté, suché, barvené vlasy, takže Ekokoza těš se, velký nákup začíná :D :) 
A jako dáreček jsem dostala přírodní šampon, takže jestli mým vlasům bude vyhovovat i šampon, nezůstanu jen u výroby domácí masky, ale také zkusím vyrobit šampon.