pátek 7. března 2014

Aussie Miracle Moist šampon

Aussie

O recenzi na Aussie Miracle Moist šamponu jsem se chystala již delší dobu. Aussie je australská značka,která používá zázraky přírody jako je eukalyptus, jojobový olej a dalších známých pokladů Austrálie. 



Já jsem si vybrala Miracle Moist,který má být pro poškozené vlasy a obsahuje výtažek z makadamiového ořechu




Jeho žvýkačková sladká vůně vás prostě dostane. Neskutečně dlouhá výdrž po umytí vlasů, ručím vám za to,že si vlasy budete neustále zkoumat a přičichávat. Je to menší závislost, takže POZOR! :D


Měla jsem ho šanci vyzkoušet už před 5lety, kdy v České republice nebyl k sehnání a musela jsem si ho objednat ze zahraničních stránek, ty doby jsou ty tam a nyní si ho můžete koupit v drogerii DM, kde seženete všechny druhy šamponů, masek a kondicionérů této značky a můžete si vybrat přípravky na objem, lesk, na poškozené vlasy, barvené vlasy, kudrnaté vlasy a mnoho dalších.

Z mého pohledu

Jeho konzistence je hutnější, ale dávkuji si ho opět v lahvičce s vodou, kde šampon rozmíchám.
Stačí ho opravdu malinko, hodně pění.






Po umytí jsou vlasy hydratované, jemné, ačkoliv na moje vlasy až moc jemné, po uschnutí jsem však měla vlasy rozlítané a elektrizovaly, ale (a opět vychválím tu vůni) voňavé.

Shrnutí : 

V aplikaci budu pokračovat, ale po třetí si ho už nekoupím, právě kvůli elektrizaci a nepoddajnosti vlasů, kterou jsem po použití měla.
Avšak této značce zůstanu věrná, neboť jejich masky a kondicionéry mi neskutečně vyhovují.

Cena je průměrná - seženete ho do 200,-

Moc děkuji společnosti Procter Gamble za poskytnutí Aussie

OTÁZKY PRO VÁSMáte rádi značku Aussie ? Kterou řadu vlastníte ? 

Budu ráda za každý váš komentář