sobota 8. března 2014

Věnováno všem blondýnkám

Blond me, Schwarzkopf

Mít blond vlasy je těžší práce, než si kdo může myslet a všechny ženy s blond vlasy to dobře ví.
Při špatné péči mohou vlasy vypadávat, třepit se a ulamovat. Proto jsem se na tento článek moc těšila, protože i já jsem občas tyto potíže mívala, než jsem objevila tyto dva pomocníky.
Představuji vám řadu Blond me od Schwarzkopf.


Začala bych šamponem, u kterého si můžete vybrat tón, poněvadž tento šampon obsahuje barevné pigmenty a to jak studený odstín, tak teplý odstín. Kdo chce neutralizovat žluté tóny vlasů, ať sáhne po studeném odstínu, já jsem však zvolila teplý odstín a to z důvodu, že krásně sjednotí vlasy do medovějšího tónu, který na slunci krásně vyniká a vypadá přirozeněji.
Doba půspbení šamponu je 1-2 minuty, můžete i déle.




Avšak nedejte na první dojem, vlasy po prvním umytí nebudou natónované jak by si mohl někdo představovat, chce to alespoň týden pravidelného používání a poté můžete očekávat menší rozdíl.
Šampon krásně voní a zanechává vlasy hydratované, lesklé a ozdravené, navíc obsahuje keratin, karamel, meruňkový olej a výtažek z hedvábí, který brání proti krepatění.

Maska této řady neobsahuje žádné pigmenty a má podobnou parfemaci. Vlasy po ní neplihnou, nezatěžuje 
a zanechává je krásně hebké a lesklé.



Má hustější konzistenci, takže radím déle smývat, aby nezatěžovala.
Můžete ji nechat na vlasech působit 10 minut a nebo jako zábal, který necháte působit déle.



Přeji hezký den