sobota 8. března 2014

Letní dávka třpytu - Garnier Ambre solaire after sun

Minulý rok jsem cestovala do zahraničí, přesně řečeno směr Chorvatsko, proto jsem hledala výjímečný krém po opalování, který nedráždí, zklidňuje pokožku a voní. Našla jsem právě tento, který navíc obsahuje třpytky.





































Po náročném slunečném dni jsem se natřela a nevěřila jsem vlastním očím. Na slunci dolatil mou bronz opálenou pokožku, kterou mírně zezlatil a dodal jí nádherné miniaturní třpytky. Pokožka byla poté hydratovaná a jemná.



Nyní je ten správný čas, kdy si tento tělový krém obstarat, jaro klepe na dveře a sluneční paprsky se
objevují čím dál častěji.
Voní krásně po meruňkách, 
Obsahuje olej z monoi,který hydratuje, má hustější konzistenci , která se dobře nanáší.



Co však musím vytknout je výdž třpytek, které vydrží na pokožce asi půl hodiny, proto pokud chcete mít krásně třpytivou pokožku déle, musíte krémovat častěji.