středa 5. března 2014

Březnový wishlist

Krásný středeční večer přeji,
opět mám plnou hlavu věcí,které bych si ráda zakoupila a tak jsem je raději dala na notýsek, abych náhodou na nějakou z nich nezapomněla  :) Snad si je obstarám všechny a než se tak stane, ráda se s váma o ně podělím :)


1. Nars tvářenka(Orgasm) - přála bych si odstín Orgasm, protože je to krásně sytá, tmavší barva, která obsahuje jemné třpytky, které na líčkách prostě zbožňuju a jelikož za oknami klepe jaro a slunce hlásí příchod, na slunečních paprscích třpytky vytváří ten správný jarní look.

2. Roberto Cavalli (Exotica) - ANO, ten flakónek mě prostě dostal :D Růžová se zlatou , ideální kombinace, navíc úžasně voní po exotických květinách.

3. M.A.C lesk na rty - myslím,že nemusím představovat, navíc korálový lesk mi chybí do sbírky :)

4. Urban Decay paleta  stínů Naked 3 - měla jsem možnost vyzkoušet Naked 2 a byla jsem moc spokojená. Myslím, že trojka bude volba pro mě, protože má více světlejších barev a ty mám raději .

5. Lancome Miracle Air de Teint make-up - lehký jako vzduch, tak to je on, sjednocuje pleť,dělá ji rozjasňenou, zmatněnou, no prostě dokonalou .Navíc má univerzální dávkování, což má málo make-upů.

6. Chanel lak na nehty odstín nude - jako správná nudařka, mi tento lak nesmí chybět ( a snad ani nebude ) :D

7. Nike free run boty na běhání - nebudu lhát, že po nich netoužím už dlouho, ale mamka se rozhodla běhat se mnou, tak bych jí ráda darovala své boty New balance a koupila tyto (ano, jsem hodná holčička :D . Nejenže se v nich musí krásně běhat, ale jsou prostě boží ♥