sobota 22. března 2014

Bione Cosmetics Keratin+Panthenol

Bione Cosmetics Keratin+Panthenol

Tak tady ta řada Keratin+Panthenol je jednička ve všech směrech.Hned co vás dostane je, že je to česká značka, takže o ní prosím v Americe nemluvte, protože by jí nám mohli přijet vykoupit :D
Dále cena, ano zase vám asi vypadnou oči a budete si řikát, v tom je háček , ale stojí jednotlivý kus pouhých 70,-
Na obale výrobce píše : neslibuje, umí, a má pravdu ..



























Pro mě je to menší zázrak a to jsem měla možnost vyzkoušet opravdu hodně kvalitní kosmetiky jak redken, kerastase, loreal. Za tu cenu/kvalita je to až neuvěřitelné.
Fakt moc děkuji výrobci .Zachránil mi vlasy a já zůstanu této značce věrná.

Už po prvním umytí uvidíte rozdíl a za 14 dní jsou vlásky silnější a naprosto regenerované .Navíc vlasům přidávají na objemu, což u většiny regenerujících přípravků bývá opakem, kdy jsou vlasy upláclé u hlavy a jakoby zamaštěné.
Konzistence je gelová, velmi dobře se nanáší, jak u šamponu, tak u kondicionéru a masky.



Jedna chyba by tu však byla, ale nemá vliv na působení přípravků a tou chybou jsou uzávěry, které jsou při manipulaci s mokrýma rukama téměř k neotevření.
Navíc se tato značka nedala koupit, pouze přes internet objednat, ale kdo má blízko obchod Globus mám pro vás dobré zprávy, objevila jsem to právě v něm a ihned dokoupila co mi chybělo.

Když už nevíte, co na vlasy naplácat a už si nevíte rady, doporučuji tuto řadu. Určitě neprohloupíte a za tu cenu je to fakt pecka!

 OTÁZKY PRO VÁSInvestujete do vlasových přípravků hodně peněz, nebo dáváte přednost levnějším přípravkům ?