sobota 22. března 2014

Aussie maska 3Minute Miracle a kondicionér Miracle Moist

Přeji krásný sluneční den,
celý školní týden jsem se těšila na to, až si zajdu na naší zahradu, kde nafotím pár fotek výrobků a dnes nadešel ten očekávaný den. První dvě věci po kterých jsem sáhla byly výrobky od Aussie, maska a kondicionér. Přišla jsem na zahradu, rozbalila foťák, naaranžovala a začala fotit.
Avšak na focení jsem dnes nebyla sama, abych se nenudila přišla mi asistovat naše kočička Mia, která vyváděla různé kočičárny.



Jsem vzorná kočička, máš šamponek i pro mě?
Myslím, že ti tam právě spadl kondicionér Aussie.



Ale opět k výrobkům, tato řada je pro suché a poškozené vlasy, jak častým odbarvováním, barvením nebo žehlením.Obsahuje makadamiový olej.



























Tak jako u šamponu, i tato dvojice voní žvýkačkově, jen bych vytkla masce která voní méně intenzivně.

Co mi trošku vadí, je dávkovač u masky, jelikož po odlepení nálepky nemá tuba žádný uzávěr. Hodně krát se mi stalo, že jsem si masku při očichávání nastříkala rovnou do nosu, nebo jsem si nadávkovala více masky, než jsem chtěla.



























Naštěstí kondicionér má klasický Aussiácký uzávěr, který mi vyhovuje více a lépe se dávkuje.


























Maska a kondicionér jsou stejně hutné, což mi vyhovuje, takže ani jeden z nich z vlasů nestéká. Barva je mírně do růžova.


























Kondicionér nechávám působit 1 minutu, u masky déle, což je 3-5 minut.


Musím říct, že u kondicionéru se žádné velké zázraky nekonají, pouze vlasy uhladí, lehce se rozčesávají a nádherně voní, ale vlasy jsou jakoby obalené voskovým filmem.
U masky mám lepší pocit, kdy vlasy také uhladí, lehce se rozčesávají a navíc jde poznat nepatrná regenerace, což jsem si u kondicionéru nevšimla, ale také obaluje vlas.
Myslím, že pokud chcete vyzkoušet Aussie masku, nebo kondicionér, stačí si vybrat pouze jeden z výrobků, jelikož mají podobné účinky a navíc ušetříte.

Přeji hezký den

Moc děkuji společnosti Procter Gamble za poskytnutí Aussie