úterý 18. března 2014

La chévre kosmetika s kozím mlékem

La chévre kosmetika s kozím mlékem

Od prvního přičichnutí, jsem tuto kosmetiku pojmenovala ,, Maminčina léta '', protože si vždy vzpomenu, když jsem byla malinká a maminka mě brávala do své náruče, právě těmito krémy voněla. Najednu stranu nevtíravá vůně, na druhou stranu specifická vůně kozího mléka, kterou jsem už jako malá milovala. Vždy, když otevřu víčko krému, nabudím se těmito radostnými chvílemi dětství. Někomu tato vůně může připadat prapodivná, nemusí mu sědět, ale pokud máte rádí vůni čerstvého mléka, syrovátky, Sunaru, zaručuji vám, že si tyto krémy oblíbite.




Sprchový gel 2v1 s levandulí


Jemný a přitom účinný, to je právě on. Obsahuje 100% přírodní aromaterapeutické oleje Levandule, Lavandin, Tea tree, neobsahuje konzervanty. Hlavními ingrediencemi jako u všech výrobků La chévre je kozí mléko a sušená syrovátka, které obsahují velkou škálu účinných látek, avšak pouze u tohoto sprchového gelu necítím složku kozího mléka, jelikož levandule přebila všechny přídatné složky.



Někdo z vás si určitě klade otázku, proč jsem jako první začala psát o sprchovém gelu?
Otázka je jednoduchá, při studování obalu, jsem narazila na jednu větu, která ve mě navodila obrovskou radost a velké očekávání. Ta věta zní ,, prostředek na mytí vlasů a pokožky celého těla''. Okamžitě jsem ho vyzkoušela jako onen prostředek na mytí vlasů a moje radost se prohloubila. Funguje na výbornou, vlasy zjemní, nepotřebujete další ošetření kondicionérem. K mému úžasu přispěl i fakt, že i když tento šampono-sprcháč skoro nepění, zbavuje vlasy a pokožku jemně, ale účinně všech nečistot.


Dostal stupeň 1 na mém žebříčku kvalitní vlasové kosmetiky. Barva je čirá, s tekutou konzistencí a jemnou texturou.


















Ayurvédské pleťové a tělové mléko

Jak už název vypovídá, jedná se o pleťové a tělové mléko s výtažky z Aurvedských rostlin, dále obsahuje tuk z kozího mléka, panthenol, vlčí mák, vitamín A, E, beta-karoten,který dává mléku úžasnou naoranžovělou barvu, antioxidanty a extrakty z vilínu virginského.






Tyto složky mají za úkol hydratovat, regenerovat, zvláčňovat, vyživovat a myslím, že svoje úkoly honosně plní.


Voní přenádherně bylinkově s dávkou kozího mléka. Neobsahuje konzervanty, ani syntetické emulgátory.
Jakožto z mé iniciativy, tento produkt používám výhradně na obličej a dekolt, protože jak říkám ,, je škoda každé kapky, která padne vedle '' a na své tělo použiji cokoli, ale na pleť si vybírám kvalitní výrobky, jako je tento.


Výživný denní krém s Q10 a vitaminem E

Pojmenovala jsem si ho krém ,,Kozák'' jakožto u předcházejících výrobků voní tento neintenzivěji po kozím mléce. Je vhodný pro normální, smíšenou a citlivou pleť. 

Překvapí vás jednoduché dávkování, díky dávkovači, který se ukrývá pod víčkem.Stačí pouze jemně zmáčknout prsty a nadávkovat si potřebné množství krému.Z toho hlediska je tento krém hygieničtější, než u běžných krémů, do kterých musíte sáhnout prsty. Konzistence je řidší krém.





























Pleť je po aplikaci jemná, regenerovaná, vyhlazená.



Na krému se mi zamlouvá. jeho gramáž (50g), oproti ostatním krémům, tudíž si myslím, že vám vystačí na velmi dlouhou dobu.
Co mě však zarazilo a trošku zamrzelo, je fakt, že ,,Kozák'' obsahuje alkohol, což mi trochu nesedí, pokud bych měla hovořit o negativním vlivu právě na citlivou a smíšenou pleť, poněvadž jak je známo, alkohol pleť vysušuje a dráždí.
Naštěstí alkohol není na druhém místě, jak to u většiny kosmetických přípravků bývá, tak aspoň v tomto ohledu doufám, že je ho tam opravdu malé množství.




















Pokud toužíte vyzkoušet tuto značku můžete ji zakoupit ZDE



Otázky pro vás: Znáte značku La chévre? Měli jste možnost vyzkoušet jejich kosmetiku?Jak vám vyhovovala?

Přeji hezký den a budu se těšit na vaše komentáře.