sobota 22. března 2014

Magnetický lak Flormar

Někdy si říkám, s čím vším firmy nepřekvapí a toto je jedno z překvapení.
Při nákupu v drogerii Teta, jsem zahlédla stojan s lakama a přiblížila jsem se, abych zjistila co mají nového. Mou pozornost upoutal magnetický lak, který ihned putoval do košíku.


Doma jsem se natěšená vrhla na studování, jak vlastně tento magneťák funguje.

1. Před aplikací protřepejte, což jsem udělala.

2.Aplikujte lak a poté přiložte na 10 vteřín speciální magnet. Nechte důkladně zaschnout.


Toť vše, čekala jsem větší vědu ale...výsledek je nádherný. Nehty mají jakoby dvojbarevné pásky, jedny světlejší a jedny tmavší.
Celková aplikace je jednoduchá.
Lak rychle zasychá, dobře se s ním pracuje, neodlupuje se, sytá pigmentace.
Konzistence je hutnější.
Šteteček je klasický, dobře se s ním lakuje.
Jsem nadmíru spokojená a přemýšlím o další barvě :)