pondělí 17. března 2014

Rtěnka s leskem MUA

MUA

Krásné pondělní dopoledne,
jaro se nezadržitelně blíží a k němu opět barvy rtěnek, které si v zimě prostě nemůžeme dovolit.Já osobně volím meruňkovou, lososovou, či nude odstíny.Tyto barvy vypadají neodolatelně na rtech a skvěle se hodí ke všem blondýnkám, ale také samozřejmě k brunetkám.



Já jsem si  objednala od značky MUA odstín 16 Nectar, který odpovídá mé oblíbené barvě. Rtěnka je matná, má střední krycí schopnost s krémovou konzistencí, avšak občas vytváří fleky, zvýrazňuje vrásky ve rtech, mírně se jakoby drolí.



Zespod víčka obsahuje lesk stejné barvy.
I když má tato rtěnka klasický tvar, raději ji nanáším štětečkem



S čím jsem však nespokojená je právě tento lesk, který se na rtech jakoby drolí a vytváří efekt špatně namalovaných rtů.Z tohoto důvodu používám s touto rtěnku lesk jiné značky, který sytost barvy prohloubí a zafixuje.

Vlevo rtěnka, vpravo lesk

Další velké zklamání je parfemace, která je přimo uděsná, voní chemicky a přirovnala bych to k zápachu prošlé rtěnky.
Cena cca 60,-

Shrnutí:

Tato rtěnka s leskem je pro mě velké zklámání, jelikož jsem od ní očekávala hodně.Pokud tedy váháte nad zakoupením rtěnky, raději investujte do jiné.



Otázky pro vás: Dáváte přednost rtěnkám, nebo leskům na rty?
Budu ráda za každý váš komentář.