pátek 21. března 2014

Biosil Plus proč jej začít brát?

Před pár dny jsem dopapkala poslední tabletu Biosilu a rozhodla jsem se, že napíši pár slov k tomuto výživovému doplňku.

Budu se opakovat, ale kvůli mým oslabeným vlasům po odbarvování, je mým úkolem vlasy vyživovat, a to jak vnějším způsobem, tak vnitřním. Abych uvedla další můj problém, kterým byly nehty, které jsme každou mou praxi ve škole ničily přípravou nehtů na gelovky. Po tomto dryjáku byly nehty v takovém stavu, že samy odpadávaly, třepily se a o měkkosti nehtů ani nemluvím. A posledním bodem byla moje pleť, jedním slovem děs běs. Rozšířené póry, pupínky, zašedlá místa.

Takže moje postřehy na vlasech - nezaznamenala jsem žádnou změnu, i když odrůst by tu byl, ale nevím zda je to z těchto tabletek, nebo celkově co na vlasy patlám.
Zato nehty hodnotím na výbornou, po třepení a měkkosti není už ani známka a navíc mám dojem tvrdších a delších nehtů, než jsem kdy měla.
O pleti bych řekla, že má Biosil tak průměrný vliv, rozšířené póry, na to vliv neměl vůbec, ty pořád jsou (a asi i budou), pupínkům však odzvonilo, ano občas se ještě objeví, ale ne už v takové míře jako před měsícem.
Suma sumárum Biosil vyhrává 2:1 a jelikož po každém měsíčním dobrání má být týdenní pauza, musím počkat týden a běžím pro další balení :)


Taková malá krabička, ale tolik účinných látek, jedna tableta obsahuje vitamin H, kys.pantothenovou, zinek a oxid křemičitý, navíc je velmi levný, což u takových přípravků nebývá zvykem, v lékárně ho můžete sehnat kolem 70,-.
Dávkování 1-2 tablety, já osobně beru pro dobrý pocit 2 tablety.

Otázky pro vás: Berete Biosil? Na co měl u vás pozitivní vliv?

Budu ráda za každý váš komentář