pátek 14. března 2014

Bioderma sensibio H2O

Krásný páteční večer přeji,
dnes bych vám ráda představila produkty, které bych zařadila do svého každodenního pleťového rituálu.
Jedná se Biodermu, respektive o řadu Sensibio H2O, která je určena pro extrémně citlivou pleť. Tato řada neobsahuje parfemaci, ani konzervační látky, proto nedráždí pokožku a nevytváří alergie.



























Jsem nyní ve stádiu testování, ale neskutečně mi sedí.
Abych uvedla na pravou míru, netrpím moc na citlivou pleť,  ale občas mívám sklony k začervenání
a podráždění očí a obličeje, ať už z dekorativní kosmetiky, nebo z důvodu mechanického původu.

Micelární voda


Začala bych micelární vodou, která vnesla do mého každodenního rituálu v koupelně, nový obzor odličování. Překvapilo mě, že odstraňování řasenky, linek z očí  a celkového make-upu může být tak jednoduché a bez pozdějšího podráždění, jak to u obyčejných přípravků bývá.
Dokonce i po ránu, jsem překvapena, kolik nečistot se z noci usadí na pleti.
Struktura tohoto odličovadla je čirá kapalina, která neobsahuje žádnou parfemaci.
Stačí opravdu pár kapek nakapat na vatový tamponek a přejet místo, které chcete důkladně odlíčit, či dočistit.
Z toho hlediska si myslím, že takto šetrný a účinný odličovač vydrží opravdu dlouho.

Oční gel

Druhým produktem je oční gel, který stojí za mou další spokojeností s touto řadou.
Uvědomuji si, že v mých 22 letech, je ten správný čas začít předcházet vráskám, které se v průběhu dalších let prohlubují.
Jak se říká ,, Kdo je připraven, není překvapen'' a z mého hlediska je právě tento produkt ona účinná zbraň, jak vráskám předcházet.
Jako u všech výrobků této řady, je i tento gel bez parfemace a konzervačních látek a lehce se dávkuje na oční okolí.
Aplikuji na předem vyčištěný obličej, krouživými pohyby na oční okolí asi 4 kapky krému a polštářky prstů jemně vklepávám, dokud se krém nevsaje.


Antiperspirant


Posledním, ale také velmi potřebným produktem je antiperspirant.
Testovala jsem v těchto teplých jarních dnech a jsem nesmírně spokojená, protože nevytváří žádné skvrny na oblečení, po holení pokožku zklidňuje a příjemně voní, jeho parfemaci bych přiřadila mírně k pánské vůni.
I při sportu (jelikož obden běhám), se mi velice často stávalo, že při spocení a následném zapaření pokožky, jsem měla podpaží citlivé a začervenálé. Po Biodermě se mi tyto komplikace neobjevily.
Sečteno podtrženo, jediné co můžu říct, je to, že se mi všechny produkty Bioderma velice zamlouvají a určitě vyzkouším další výrobky.




























Edit.18.3.2014

Test mezi micerální vodou Bioderma a micerální vodou Mixa


Napadlo mě odzkoušet jaký je rozdíl, mezi micelární vodou jiné značky.
Ráno po probuzení jsem na každý vatový tampon nakapala přesně 6 kapek micelárky, vlevo tampon Bioderma, vpravo tampon Mixa. Na levou periferii obličeje jsem použila Biodermu, na pravou Mixu.
A jak tento test dopadl?
Bioderma vyhrála na plné čáře, na vatovém tampónu Bioderma jsou znatelně vidět nečistoty, zatímco u micelárky Mixa, je jen navlhčený tampon a možná mírný náznak nečistot.
Posuďte sami...























Otázky pro vás: Používáte micelární vodu? Jak vám vyhovuje?