pátek 18. dubna 2014

V hlavní roli: Aussie... aneb velká Aussácká recenze

Aussie na scénu!


To velké, nekonečné téma, které se právě točí světem internetu je značka Aussie, někomu vyhovující, někomu méně vyhovující značka vlasové kosmetiky.
Přitom ještě před rokem to byla v České republice značka ,,velká neznáma'' kolem které se špitalo, že je ohromující, vynikající a že ti co jí nevyzkoušeli, dělají velkou chybu.
Jenomže sehnat jí bylo velice těžké, skoro bych to přirovnala k ,,Tuzexovému zboží'' sehnali jste ji pouze přes zahraniční stránky, nebo jste si pro ni museli zajet do jiných zemí.
Těm časům naštěstí odzvonilo, jelikož v České republice jsou v drogeriích DM lehce k dostání a proto se můžu i já vrhnout na velkou recenzi Aussie.

Mnoho žen si vybírá tuto kosmetiku už jen právě kvůli originální vůni, která se dá přirovnat ke žvýkáčkám a tutti frutti bonbonům, ale také samozřejmě kvůli jejich kvalitě a účinnosti. Aby taky ne, všechny přípravky mají své kouzlo, které nám darovala sama Austrálie a tak si můžete vybrat ze surovin, jako je: makadamiový olej, eukalyptus, divoká broskev, avokádový olej, chmel a mnoho dalších, které právě Austrálie nabízí.

Už jste se určitě setkaly s mottem Aussie: ,,V životě jsou důležitější věci než vlasy, ale je dobré začít právě u nich'' tak jsem tedy začala právě u nich a svým vlasům se snažím dát maximum a řádně se o ně starat.
A jak dopadla Ausiee v mém žebříčku vlasové kosmetiky?




























V hlavní roli :
  • Kondicionér Colour Mate
  • Šampon Mega
  • Šampon Miracle Moist
  • 3 minutová maska Miracle
  • Kondicionér Luscious Long



























V první řadě musím dát všem výrobkům plus za Aussiácký uzávěr, až na jeden, kterým je maska, u mě má malé mínus za dávkovač, který se špatně skladuje a dávkuje.



Kondicionér Colour Mate 

Barvíte, či odbarvujete si vlasy a chybí vám v nich taková ta jiskra, která se postupem času z vlasů vytrácí? Tak v tom případě čtěte dále..



























V první řadě vyzvednu vůni, což není nic nového a asi se budu opakovat u všech výrobků, ale je prostě nádherná.
Voní sladce, broskově, díky složce, kterou je právě divoká broskev a strašně mě těší, že parfemace na vlasech vydrží celý den, což umí jen málokterý kondicionér.
Jestli si představujete divokou broskev, jako broskev, kterou si koupíte v obchodech, tak jste na velkém omylu. Tvarem mi spíše připomíná jablka. Navíc divoká broskev (latinsky Santalum Acumiatum) obsahuje velkou dávku vitamínu C, což je antioxidant, který podporuje zdraví vlasů.




Konzistence je hutnější, bílé barvy. Dobře se nanáší a nestéká. Po umytí se rázem mé jemné vlasy zvlnily, což je u mě dobré znamení, že jsou vyživené a navíc se dobře rozčesávaly. Neměla jsem pocit, že by vlasy ,,uplácnul'' ale právě dodal jim trochu na objemu. Na vlasech jsem poznala mírný rozdíl, opravdu se více leskly.




Cena: 149,-
Množství: 250ml

Známku dávám : 1

Šampon Mega

Tak ten je mega!




























Je určen na každodenní mytí vlasů, tudíž neměl by zatěžovat, ale zároveň by měl dodávat výživu a šetrně, ale zároveň dokonale vlasy umýt. Obsahuje klokaní tlapku..néé nebojte se, že by klokanům ukrajovali tlapičky a používali je do kosmetiky, ale rostlinka nese název klokaní tlapka, jelikož při vyřčení latinského názvu se vám skoro zamotá jazyk - Anigozanthos flavidus.


Teď vás zavedu do dětských let...

Pamatujete si ještě bonbóny MM? Pokud ano, přesně takto šampon voní, ti z vás neví, jak tyto bonbony voněly a chutnaly, obstarejte si šampon a poznáte o čem mluvím.. jen neochutnávejte! :D



Pro mě celkem tajuplný šampon z důvodu, že je čirý a z druhého důvodu, že občas mám po něm vlasy hladké, vyrovnané a občas nádherně lesklé a zvlněné. Avšak na druhou stranu někdy moc zjemňuje, což je u mě problém, když už od narození mám vlasy jemné, potřebovala bych spíše posílit a zdrsnit. Třeba to je tím, jaký kondicionér, nebo masku poté použiju, ale i tak si řikám, že ten Mega šampon, je prostě mega! Když nepoužiju kondicionér, ale pouze šampon, tak vlasy mám mírně rozlítané, ale na druhou stranu obrovsky objemné.
Stačí ho opravdu trošičku, hodně pění a pečlivě myje.
Pro všechny anti-silikonisty mám špatnou zprávu, jelikož silikony v malé míře obsahuje, ale na rovinu řikám, že znám i horší silikonové šampóny, které jsou přímo silikonem narvány.





Cena: 149,-
Množství: 300ml

Známka: 1-




Šampon Miracle Moist

Na tuto recenzi si určitě pamatujete, kdo ne, zde je odkaz: Miracle Moist



























Dala jsem mu šanci, ale se mnou se tento šampon prostě nechce kamarádit. Jemné vlasy jsou po něm jemné, rozlítané, u hlavy upláclé a navíc se strašně začly elektrizovat. Věřím ale, že ti z vás kteří, mají vlasy jako koňské žíně, těm bude sedět a ti si ho oblíbí. Já mám bohužel smůlu.

Cena: 149,-
Množství: 300 ml 

Známka: 2-



3 minutová maska Miracle

Masku jsem také testovala a recenze zde: Maska


























Je výtečná, z drogerkových masek si dovolím říct, že je nejlepší. Po umytí jsou vlasy opravdu hladké, dobře se rozčesávají a vlasy neplihnou.
Co musím vytknout je nepraktický dávkovač.

Cena: 179,-
Množství: 250 ml

Známka:1-


A konečně se dostávám k mému vítězi této recenze...

Kondicionér Luscious Long


























Tamtadádáá- je úžasný, skvělý, jedinečný a má být na dlouhéééééééé vlasy.



























První věc, která mě překvapila byla šmoulová barva. Opravdu nevtipkuju .. nevím, zda kondicionér dělal šmoula, nebo je vyroben ze šmouly.
Ale ne, dělám si legraci. Kondicionér obsahuje výtažky horských rostlin z okolí Blue Mountains, jako například eukalyptus a avokádový olej.
Vůně se od ostatních mírně liší, ale je opět nádherná.




Velké plus dávám za to, že vlasy jsou po použití hydratované a zregenerované, což je znát a věřím, že tímto způsobem podporuje růst. protože pokud vyživuje vlasy od kořínků, po konečky, nebudou se vlasy tolik lámat a zkracovat. Po umytí nejsou ani rozlítané, neelektrizují, nejsou splihlé.
Pobavil mě i popis kondicionéru - ,,balzám na vlasy, které jsou dost dlouhé, aby svištěly''.



Množství: 250 ml
Cena: 149,-
Známka:1+

Tento kondicionér si mé vlasy prostě omotal kolem ,,prstu''..

























































Už jste vyzkoušeli některý z Aussie přípravků? S kterým jste spokojeni?

Budu ráda za každý váš komentář :)


Moc děkuji společnosti Procter Gamble za poskytnutí Aussie výrobků pro tuto recenzi.