pátek 4. dubna 2014

Remington žehlička protect & shine

Remington

Své vlasy mám od přírody takové beach vlnité a hlavně jemné.U hlavy celkem rovné a konce vlny.Každý pramen mi jde na jinou stranu, občas se podaří, že vlasy mám po umytí pěkně vedle sebe zavlněné, ale někdy (a to je velmi často) to spíše vypadá, že jsem proletěla roštím.
Takže jsem hledala žehličku, která je na jemné, křehké vlasy. Odzkoušené mám snad všechny značky žehliček, ale nejlepší zkušenosti mám právě se značkou Remington.






Dřív bylo pravidlem, že kdo si žehlí vlasy, tak mu vypadají, upálí se a nevím co všechno.V současné době jsou žehličky vyráběny z vysoce kvalitních materiálů a hlavně je neskutečné množství žehliček , které už jsou k vlasům daleko více šetrnější a každý si vybere svou žehličku na určitý typ vlasů.

























Já jsem si tedy vybrala Remington protect & shine, která má být přímo na jemné vlasy. Je vyrobena z teflonu turmalínu a  keramiky na destičkách a díky tomu se vlasy nevysušují, ani neničí jako po jiných nekvalitních a levných žehličkách. Tento trojitý povrch má za následek, že žehlička lehce klouže po vlasech a zanechává je rovné a lesklé. Už po jednom přejetí žehličky jsou vlasy rovné.
























Pokud se ptáte, zda je žehlička nová, protože nejsou seškrábané plochy žehličky, musím říct, že už jí mám 1,5 roku. Tento povrch je opravdu kvalitně vyroben.

Ukazatel teploty je digitální, manuálně si můžete nastavit kolik stupňů chcete, pomocí tlačítek plus a mínus.
Maximální teplota je do 230 stupňů, pro moje vlasy si dávám většinou jen 180, ale i tak musím říct ,že je mám krásně rovné i 4 dny bez přežehlení i ve vlhkém počasí.


























Manipulace s žehličkou je jednoduchá, má protiskluzový povrch, tenké destičky, netrhá vlasy, má uzamykatelný režim, dobře se skladuje.

























Tato žehlička stojí kolem 1200,- , ale každý kdo si  chce žehlit vlasy bez toho aby se mu pálily, zkuste zainvestovat do této, myslím, že budete spokojeni , tak stejně jako já :)



OTÁZKY PRO VÁSŽehlíte své vlasy často ?