středa 2. dubna 2014

25ti denní výzva - Bioderma

Tyto výzvy vznikly za účelem řádně otestovat recenzované přípravky a nejen o nich napsat článek, jelikož jak pročítám některé blogy, uživatelka výrobek jedenkrát vyzkouší (nebo možná jen odkapne na ruku, kdo ví) a tímto hasne. Vychvalovaný produkt pak většinou skončí na poličce, nebo na různých aukčních stránkách. Což vede pouze k reklamě.Ale co takový uživatel, který blogu opravdu věří, zakoupí produkt a doufá v ten samý pozitivní účinek, jaký si přečetl? To se mi zdá trochu nefér, nemluvě o tom, že, některé produkty jsou zasílány firmami blogerce k testování, ve víře, že ho opravdu bude užívat a testovat a ne, že jí bude sloužit k finančním prostředkům.
Takže mé testování vězí v každodenním používání vybraných výrobků, za určitý termín, bez toho, abych použila jinou značku a nakonec poradit, vám čtenářům, zda měl výrobek opravdu účinek a jestli stojí za to si ho zakoupit.




První výzvu, kterou jsem si dala, bylo používat pouze výrobky od Biodermy po dobu 25ti dní.
Jestli si pamatujete recenzi na výrobky, odkaz ZDE, byla jsem nesmírně spokojená...


























A jak to tedy je dále?

Micelární voda


Musím říct, že micelární vodu miluji, prostě jsem si ji oblíbila, až mi dojde, tak určitě běžím pro druhou, pak pro třetí a dokud ji budou vyrábět, budu si jí neustále kupovat. Nevytváří akné, což je pro mě hlavní priorita, jelikož po některých přípravcích se při delším používání osypu. Druhá věc - opravdu nedráždí- mám tendenci zarudnutí obličeje a občasného štípání, po Biodermě se nekonalo ani jedno. Pleť je po odlíčení, nebo dočištění svěží a bez nečistot, když se kouknete na tampón, ty nečistoty jsou dokonce vidět.
Zmiňovala jsem se, že vám vydrží dlouho, což je fakt, každodenní používání po dobu 25-ti dní a ubylo zhruba 5cm od okraje.

Ode mě má známku 1+


Oční krém

Mazala jsem poctivě, před spaním a mé dojmy jsou tyto: oční okolí je jemnější, hladší, na očním okolí neštípe, nestahuje.Mírně zanechává lepivý efekt na očním okolí, proto ho aplikuji spíše na noc.
Jen mimické vrásky..ty potvory pořád jsou.
Už od začátku jsem však neočekávala velké změny, že by mohlo vrásky něco vyzmizíkovat, protože čarodějové zatím neexistujou. Spíš než si klást otázku čím mazat, bych se ptala, jak mazat, jelikož při dobré mikromasáži očního okolí je šance vrásky zmírnit, nebo se jim včas vyvarovat.
Takže bych se bez krému snad i obešla.

Ode mě má známku 2


Antiperspirant

Po každém sportu, ve škole, nebo při jakémkoli větším zapocení jsem neměla ten nepříjemný ulepený pocit, po oholení a nanesení antiperspirantu nic nepálelo, nedráždilo. Příjemná nevtíravá parfemace. Podpaží mám hladší. Nemám co bych vytkla.

Ode mě má známku 1


Příště se můžete těšit na výzvu zpevnění těla a vlasovou výzvu...