sobota 5. dubna 2014

Astrid Pearl and Shine balzám na rty

Nemám v oblibě balzámy na rty, jelikož skoro žádný mi nikdy nevyhovoval. Některé mi zvýrazňovaly rýhy ve rtech, některé mi vadily svou konzistencí a po žádném jsem neměla pocit, že by rty hydratovaly, nebo by je snad uzdravoval.
Avšak zaujal mě jeden, který jsem si nakonec koupila.
Astrid Pearl and Shine






















































Má regenerovat a chránit rty, obsahuje vitamin E, včelí vosk, kakaové máslo a přírodní oleje a co se mi na něm opravdu líbí je, že vytváří na rtech perleť, což je fajn, vadí mi balzámy se třpytkama, ale perleť má opravdu jen malá většina balzámu.



























Vůně je taková, nevím k čemu to přirovnat, ale nejspíš růže s jablkem? Mě to voní a první moment jsem měla tyčinku narvanou skoro v nose, abych vůbec přišla na to co mi to připomíná :D





















































Na rtech je velice příjemný, nevytváří takový ten mazlavý pocit, jako po jelením lůji, nebo jiném balzámu. Nesmíte však s vrstvou přehánět, jelikož vytváří rty 'alá bílá stěna' vypadá to nevzhledně, ale při slabé vrstvě se mi perleť docela líbí. Celkově je fajn, jen kdyby nezvýrazňoval ty vrásky ve rtech, ale jak si tak všímám, to asi žádný balzám nesvede, nebo jo?


Máte nějáký odzkoušený balzám, který by rty vyhlazoval?