pondělí 24. března 2014

Leonor Greyl moelle de bambou šampon

Leonor Greyl

Jako správná vlasomaniačka, jsem měla tu možnost vyzkoušet tolik vychvalovaný a známý šampon Leonor Greyl moelle de bambou, sice bohužel bez palmového oleje, který se dává PŘED mytím, ale i tak musím říct, že jsem z něho byla nadšená od začátku do konce.


U nás bohužel není k dostání, takže pokud ho chcete vyzkoušet, musíte zasurfovat po internetu a objednat přes zahraniční stránky, ale za zkoušku to opravdu stojí.

Největší výhodou bambusáku je, že neobsahuje silikony, parabeny, ani konzervany a hlavní přírodní surovina je bambus. U tohoto jediného přírodního šamponu jsem byla spokojená, že mi opravdu vlasy nevysušoval a tak jsem nemusela už dále dávát kondicionér či masku.U ostatních bez silikonových šamponů mám pocit, že mám na hlavě spíše slámu, než vlasy.
Konzistence je gelovitá.
























Postup umývání vlasů je trošičku jiný než u obyčejných šamponů. Nejprve nanesete malé množství palmového oleje a necháte působit cca 20min (můžete samozřejmě déle-vlasy si vycucnou jen tolik, kolik potřebují), poté propláchnete a nanesete šampon, který vmasírujete, (ale POZOR - vůbec nepění) , celá aplikace šamponování trvá dost dlouho a už při tomto procesu pocítíe, jak se vlasy mění v ruce, hrubnou a stávají se pevnějšími.
Po umytí jsou vlasy objemné, lesklé a hlavně pevnější.
Co vás určitě nadchne je přírodní vůně bambusu .

Bohužel ta cena je vysoká - za 200ml dáte v přepočtu 600,-