úterý 25. března 2014

Krém glyco-A účinná zbraň proti akné

Pamatuji si můj první bolák na obličeji v 15 letech, ano, ta strašná puberta, říkám si, ale postupem času se z jednoho boláku stal menší projev akné, s rozšířenými póry a mastnou T-zónou .
Od té doby jsem vyzkoušela mraky různých krémů, gelů, mýdel a všelijakých přípravků na akné.Vše působilo do doby, než si pokožka na přípravek zvykla a projev pleti se ještě zhoršil. Byl to takový můj začarovaný kruh.
A tak tedy jak z toho začarovaného kruhu ven, kladla jsem si otázku a zkoušela dál různé dryjáky, což vedlo k většímů podráždění pokožky a následnému vysoušení, pokožka se samozřejmě bránila v podobě pupínků a ještě hůře v podobě podkožních bulek.
Byla jsem zoufalá do doby, než mi byl lékarnicí doporučen krém Glyco-A.



























Co je Glyco-A ?

Tento krém obsahuje 12% kyseliny glykolové.Zplošťuje jizvy, vyhlazuje vrásky, zmenšuje póry, odstraňuje nadměrnou rohovou vrstvu, zmatňuje.



Jak ho aplikovat?


  • Je fantastický při náznaku vřídku, vždy když jsem zahlédla začervenalé, bolavé místo, stačilo večer namazat tenkou vrstvou krému a ráno nebyla ani známka po akné.
  • Při vystouplé jizvě, tento krém pomohl, jizva se stala růžovější. Při vpadlé jizvě neměl krém žádný vliv.
  • Po vymáčknutí pupínku, sice štípe jako čert, ale opravdu pomáhá, desinfikuje, tudíž se rána rychleji zahojila.

  • Zmaťnuje.

  • Zkoušela jsem Glyco na rozšířené póry, ale nebudu vám lhát, pořád jsou.

Krém je bílé, hutné konzistence, ihned se vstřebává.Stačí opravdu tenká vrstva, krouživými pohyby rozetřít na postiženém místě.
































Negativní stránka


Pokožka se po delším aplikování dost olupuje, na postiženém místě vznikají zarudlá místa a šupinky, může dojít až ke spálení pokožky. Lehké šťipkání, až šimrání, pro někoho, kdo má citlivou pleť, nepříjemná záležitost.


I když jsem s krémem byla na začátku velice spokojena, musím říct, že po měsící tato spokojenost upadala, jelikož opět si pleť začala na krém zvykat (naštěstí akné nezhoršoval, pouze upadala účinnost) a už nebyl tak zázračný jako na začátku, proto doporučuji po 14 dnech používání dát alespoň týdení pauzu. 

I tak musím říct, že je to nejúčinější krém, který jsem měla možnost vyzkoušet. Pro někoho, kdo trpí na akné a mastnou pleť, vřele doporučuji.


Otázka pro vás: Používáte Glyco-A? Jaký měl u vás účinek?