neděle 23. března 2014

Pantene Intense repair šampon a kúra Swiss O-par s arganovým olejem

Abych pravdu řekla, nejsem velký fanda Pantene šamponů, ale jelikož jsem po jednom pokukovala již delší dobu, riskla jsem to a nakonec jsem si zakoupila Intense repair řadu, která je určena pro poškozené a oslabené vlasy.




























Obsahuje keratin, který ma vlasy posilovat a regenerovat.


























Má zpravovat 99% poškozených vlasů.


























Jako u většiny Pantene přípravků je i tento přesilikonovaný, což je můj důvod, proč nemám v lásce značku Pantene.
Celkově mi silikony ve vlasové kosmetice nevadí, jelikož když je neobsahují vůbec, ihned mám vlasy, suché a krepaté, ale zase na druhou stranu, když je jich moc, mám ihned pocit zmaštěných a upláclých vlasů.


























Konzistence je gelová, příjemně se nanáší, průměrně pění.
Vůně u tohoto šamponu je trochu nezvyklá, jsem zvyklá u Pantene na jejich specifickou vůni, kterou poznám na míli daleko, voní mi spíše ananasově.

Ale nyní to podstatně, jak mi vlastně vyhovuje. K mému velkému úžasu je dobrý, nemůžu říct skvělý, protože znám mnoho lepších šamponů, ale nezamašťuje vlasy, jak jsem si předem myslela a zanechal vlasy lesklé ještě před použitím kondicionéru, což jsem byla mile překvapena.



Mokré vlasy po použití šamponu.
Na druhý výrobek od značky Swiss O-par jsem se těšila více. Je to kúra, která obsahuje arganový olej. Mám ráda Swiss O-par, měla jsem možnost vyzkoušet jejich stříbrný šampon, který byl nejlepší z okruhu stříbrných šamponů. Jako jediný totiž nezanechával na vlasech ten fialový nádech a vlasy stáhnul krásně do bíla.


























Jako u šamponu i tato kúra je na suché, poškozené vlasy, bez lesku.




Jeho konzistence je hutnější, lehce se nanáší a má lehkou, nevtíravou parfemaci.
Má příjemné složení, bez silikonu! :)



Aplikovala jsem kúru na 2 minuty a poté smyla vlažnou vodou. Vlasy se už na pohled krásně leskly a byly hebké a jemné.

Mokré vlasy po použití kúry.

Po vyschnutí vlasů na vzduchu, mám z výsledku obrovskou radost a budu dále pokračovat v používání. Vlasy jsou krásně jemné, hebké, lesklé, objemné a celkově zregenerované
Za mě určitě doporučuji a kdo by chtěl masku, nebo šampon vyzkoušet, můžete obojí zakoupit v drogerii Teta :)

Vlasy po vyschnutí, bez použití dalších přípravků, fénu, či žehličky.