pátek 28. března 2014

La Vitta šampon s arganovým olejem

La Vitta

Znáte tuto značku? Já jsem se s touto značkou seznámila poprvé v lednu tohoto roku, navíc velkou náhodou, do té doby jsem o ní nikdy neslyšela.
Vlastně mi byla doporučena mojí zákaznicí, která ke mně pravidelně chodí na kosmetiku a shodou okolností pracuje jako kadeřnice. Bavily jsme se celkově o vlasech a když jsem se jí zeptala, co by mi doporučila na odbarvované, suché vlasy, řekla mi o značce La Vitta, kterou si její zákaznice pochvalují. Tak abych vyzkoušela, co používá ona ve svém salónu a navíc protože jsem velký maniak na kosmetiku, ihned jsem si od ní šampon a arganový olej objednala.

Abych vám uvedla, proč jsem si objednala rovnou i arganový olej, je ten, že je to vlastně takový malý obřad pro vlasy, kdy nanesete na noc arganový olej a ráno vlasy umyjete právě tímto šamponem.



























Má být bez chemických přísad jako jsou silikony, detergenty a další škodlivé látky, které dráždí pokožku hlavy, nebo vlasy. Pokud jsem navnadila všechny fajnšmekry bezsilikonových a bezdetergenových šamponů musím vás zklamat, jelikož hned druhá složka je disodium laureth sulfosuccinate, což je složka vytvářející pěnu, neboli detergent a může mírně dráždit, sice jen v minimálních případech, ale přece, když už je na šamponu napsané, bez škodlivých látek, každý doufá, že opravdu v šamponu škodliviny nenajde, ale opak je pravdou, což je škoda. Firmy nejspíše spoléhají na to, že málokdo si umí dohledat, co onen chemický název znamená.



























Co se mi však na šamponu líbí je, že obsahuje jojobový olej a kyselinu hyaluronovou, která hydratuje vlasy.
Má jemnou parfemaci a čirou, gelovou konzistenci.




Jelikož nejsem zas takový anti-detergentista, ani anti-silikonista, ihned jsem se vrhla na vyzkoušení.
Večer jsem aplikovala arganový olej do celých vlasů a šla spát.




Arganový olej vlasy vyživuje, dodává jim vitalitu a regeneraci.



Ráno jsem vlasy umyla La vitta šamponem. Musím říct, že po umytí byly vlasy, jakoby drsné, špatně se s nimi pracovalo, tudíž jsem musela použít kondicionér. Po vyschnutí, jsem však byla mile překvapena. 
Vlasy byly po uschnutí jemné, hezky lesklé a vyživené.
Občas se k šamponu a arganovému oleji vrátím, ale musím říct, že je to tak 2x do měsíce a spíše používám jen arganový olej, který je opravdu výborný. Sečteno podtrženo znám mnohem lepší a účinější šampony.
Cenově vycházela tato sada - šampon a arganový olej kolem 180,-